niedziela, 14 lipca 2013

(21) Farmona Jantar, odżywka do włosów z bursztynem.

Hej. Dziś przychodzę z recenzją odżywki-wcierki,która zasługuje na miano KWC. W dalszym ciągu walczę o szybszy przyrost włosów,chcę się pozbyć farbowańców, a właśnie dzięki temu produktowi osiągnę to jeszcze szybciej ;)






                                   OPIS PRODUCENTA:






                                   JAK UŻYWAĆ:



                                   SKŁAD:



                                   GDZIE I ZA ILE?
Odżywkę kupiłam w sklepie zielarskim za ok.11zł/100ml.

                                   MOJA OPINIA:
Jantar to pierwsza wcierka,jaką stosowałam na skalp. Przeczytałam mnóstwo pozytywnych komentarzy na temat tego produktu,więc grzechem byłoby nie spróbować. Co się okazało? Moje włosy pokochały tę odżywkę! Po zakończonej kuracji(3 tygodnie) mogłam pochwalić się mnóstwem nowych włosków,które zagęściły mi grzywkę. miesięczny przyrost wyniósł 6(!!!)cm-coś nieprawdopodobnego. Za drugim razem były to "jedynie" 4 cm,podczas gdy miesięczne raporty wskazują ok.1cm. W trakcie kuracji zauważyłam,iż skalp nieco szybciej się przetłuszczał,na szczęście wszystko wróciło do normy. Nie dostrzegłam podrażnień skóry głowy-sukces! Na efekty nie musiałam długo czekać-po tygodniu czułam pod palcami nowe włoski,które wyrastały mi w okolicy karku i za uszami(:D). Uważam,że każdy powinien przetestować tę wcierkę. Jak na razie wykończyłam dwie buteleczki,z pewnością jednak wrócę do tego kosmetyku. Jeśli szukacie produktu,po którym włosy szybciej rosną,przyjrzyjcie się tej buteleczce,może właśnie tego potrzebujecie?

                                   EFEKTY:





Tutaj widzicie żółte paskudy,na szczęście jest już o wiele lepiej. Moja grzywka z bejbików ;)

1 komentarz:

  1. mam ten jantar ale nie jestem systematyczna, zimą bardziej się przyłożę

    OdpowiedzUsuń