wtorek, 16 lipca 2013

(22)Eveline, Extra Soft, Balsam odżywczo - energizujący.

Cześć. Dzisiaj przychodzę z recenzją balsamu do ciała,który stał się moim ulubieńcem. Dlaczego? Przekonajcie się sami ;)








                                                   OD PRODUCENTA:



                                                    JAK UŻYWAĆ:



                                                            SKŁAD:
                                                    GDZIE I ZA ILE:
                         Balsam kupiłam w Rossmannie za ok.16zł/500ml.

                                                    MOJA OPINIA:
Jeśli mam być szczera,balsam ten kupiłam ze względu za zapach,pojemność oraz cenę. Moja skóra nie jest sucha(nie licząc dłoni),ie potrzebuje jakiejś szczególnej pielęgnacji,nie łuszczy się. Już jako mała dziewczynka zostałam nauczona kremowania/balsamowania ciała po każdej kąpieli. Akurat wszystkie kosmetyki sięgały dna,więc wrzuciłam do koszyka ten balsam. Czy się polubiliśmy?Oczywiście! Już na początku urzekł mnie jego pomarańczowy zapach,który utrzymywał się na skórze kilka godzin. Bardzo spodobała mi się jego konsystencja-nie za gęsta(jak w przypadku maseł),nie za rzadka(np.mleczka). Produkt szybko się wchłania,nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Mam zastrzeżenia do pompki,która czasami się zacinała,jednak dawałam radę ;) Po użyciu tego balsamu skóra była miękka,gładka,nawilżona-czego chcieć więcej? Jeśli nie macie dużych wymagań, śmiało sięgnijcie po ten produkt ;)

8 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię kosmetyki do ciała evelline,
    plus za pojemność i pompkę. mam masełko o tym zapachu i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog
    obserwujemy? daj znać u mnie ;)
    ZAPRASZAM http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej , nominowałam Cię na swojego bloga do L.B.A więcej inf na :
    http://paulaaa98.blogspot.com/2013/09/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znajdę, to może kupię.Obserwacja za obserwację ? Jeżeli tak to daj znać na moim blogu.

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kosmetyki Eveline:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię buteleczki z pompką, są o wiele bardziej wygodniejsze niż słoiczki, butelki na zatrzask czy zakręcane:)

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy..szczególnie moge polecić maski do włosów :)
    Zapraszam do mnie http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń